ثبت نام در کارگزاری آگاه

۱,۰۷۰ بازديد

تمامی افرادی که قصد ورود به بازار سرمایه متشکل از بازار بورس و فرابورس را دارند برای این کار نیاز به انتخاب یک کارگزاری مناسب و ثبت نام در آن داشته تا به عنوان یک واسطه در بین آن ها و بازار مورد نظر عمل کرده و سرمایه گذاران از این طریق بتوانند به انجام فعالیت های سرمایه گذاری و کسب سود در بازار سرمایه بپردازند .

یکی از کارگزاری های معتبر بازار سرمایه که از سال 1384 تحت نظارت سازمان بورس اوراق بهادار در این زمینه فعالیت می کند کارگزاری آگاه می باشد. دلیل اعتبار بالای این کارگزاری در بین فعالین بازار سرمایه ارائه تمامی خدمات مربوط به کارگزاران این بازار می باشد که در نتیجه آن کاربران و سرمایه گذاران به راحتی می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را از طریق ثبت نام در این کارگزاری دریافت کنند.

با توجه به اینکه افراد زیادی به خاطر اعتبار بالای این کارگزاری تصمیم به انتخاب آن به عنوان واسطه فعالیت های خود در بازار سرمایه انتخاب می کنند لذا در ادامه مقاله به آموزش نحوه ثبت نام در کارگزاری آگاه و ایجاد حساب کاربری در آن به صورت تصویری و گام به گام پرداخته شده است .



مراحل ثبت نام در کارگزاری آگاه

برای ثبت نام در کارگزاری آگاه تنها کافیست تا به سایت آگاه اکسپرس که توسط کارگزاری آگاه طراحی و به کاربران ارائه گشته است با نشانی ex.agah.com مراجعه کرده و با گذراندن مراحل زیر فرایند پیش ثبت نام خود در این کارگزاری را تکمیل کنند . این مراحل عبارتند از :

 مراجعه به سایت آگاه اکسپرس با نشانی ex.agah.com و انتخاب گزینه " ثبت نام دریافت کد بورسی رایگان " از کشو کد بورسی رایگان، مطابق با تصویر زیر که با فلش قرمز رنگ مشخص شده است :

 

 

در مرحله بعد پیغامی برای شما نمایش داده می شود که در آن از شما خواسته شده تا چنانچه عضو باشگاه مشتریان آگاه نیستید بر روی گزینه ثبت نام جدید کلیک کنید که در تصویر زیر با فلش قرمز رنگ مشخص شده است . همانند تصویر :

 

 

در کادر ظاهر شده کد ملی خود را وارد کنید . مطابق با تصویر زیر :

 

 

  در این مرحله وارد صفحه ثبت نام آگاه شده که لازم است تا در هر مرحله اطلاعات خواسته شده شامل اطلاعات هویتی ، محل سکوت ، بانکی و ... را وارد کنید . در مرحله اول اطلاعات مربوط بهمشخصات فردی خود را باید وارد کنید. مانند تصویر :

 

 

پس از انتخاب گزینه بعدی در مرحله قبل به شماره تلفن ثبت شده شما یک کد امنیتی ارسال می گردد که لازم است تا در کادر مشخص شده آن را وارد کنید . مطابق تصویر :

 

 

در مرحله بعد باید اطلاعات هویتی خود را به دقت و درستی وارد کنید. مانند تصویر :

 

 

در این مرحله باید اطلاعات شغلی و تحصیلی خود را وارد کنید. مانند تصویر زیر :

 

 

در مرحله بعد لازم است تا اطلاعات بانکی خود را وارد کنید و مطابق تصویر :

 

 

در مرحله پایانی تمامی اطلاعات وارد شده به شما نمایش داده می شود، در صورت درست بودن آن ها گزینه مرحله بعدی را انتخاب کنید .

در نهایت برای انجام احراز هویت باید یکی از روش های رفتن به دفاتر کارگزاری و یا یکی از شعبه های دفاتر پیشخوان انتخاب کنید و. مطابق تصویر :

 

 

پس از انجام این کار و گذراندن یک به یک این مراحل در نهایت مرحله پیش ثبت نام اینترنتی شما در کارگزاری آگاه به پایان رسیده و برای انجام احراز هویت باید به یکی از دفاتر کارگزاری آگاه و با دفاتر پیشخوان مراجعه کنید .

 

برای ورود به صفحه آگاه اکسپرس کلیک کنید .

 

بیشتر بخوانید: online.agah.ir

 

 

انجام احراز هویت و دریافت کد بورسی

همانطور که گفته شد برای نهایی شدن پیش ثبت نام در کارگزاری آگاه نیاز به مراجعه حضوری و ارائه مدارک مورد نیاز شامل کارت ملی و شناسنامه متقاضی به منظور انجام احراز هویت در یکی از دفاتر خدمات پیشخوان موجود در سطح شهر و یا یکی از شعبات اصلی کارگزاری آگه می باشد.

 

دقت شود که انجام احراز هویت از طریق دفاتر پیشخوان شامل هزینه دستمزد این دفتر می باشد ، این در حالیست که انجام این کار در دفاتر اصلی کارگزاری رایگان می باشد .

 

پس از نهایی شدن ثبت نام در کارگزاری آگاه و ایجاد حساب کاربری در آن فرد متقاضی می تواند با مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان موجود اقدام به ثبت نام سامانه سجام و در نتیجه آن دریافت کد بورسی جهت شروع فعالیت سرمایه گذاری خود در بازار مالی کند . در نهایت برای فعالیت در بازار سرمایه و ورود به حساب کاربری خود در کارگزاری آگاه از دو روش ورود از طریق سایت یا دانلود اپلیکیشن آساتریدر ویژه این کارگزاری و نصب آن بر روی گوشی موبایل خود این کار را انجام دهند .

همچنین لازم به ذکر است که بر اساس قانون مصوب سازمان بورس اوراق بهادار تمامی افرادی که قصد فعالیت در این بازار بورس را دارند ملزم هستند تا پس از انتخاب کارگزاری مناسب و ایجاد حساب کاربری در آن اقدام به ثبت نام در سامانه سجام کنند، لذا در صورت تمایل به یادگیری نحوه ثیت نام در سامانه سجام بر روی لینک زیر کلیک کنید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام سجام

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام در کارگزاری آگاه در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون ثبت نام در کارگزاری آگاه​ پاسخ دهند .

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام در کارگزاری آگاه در چند مرحله صورت می گیرد ؟

✔️ ثبت نام در این کارگزاری از دو مرحله ثبت نام اولیه به صورت اینترنتی و نهایی کردن ثبت نام با مراجعه حضوری برای انجام احراز هویت که در متن مقاله به طور کامل توصیح داده شده است

2- ✔️ ثبت نام اینترنتی کارگزاری آگاه به چه صورت است ؟

✔️ برای این منظور باید به صفحه اصلی سامانه آگاه اکسپرس با نشانی ex.agah.com مراجعه و اقدام به ثبت نام اولیه در این کارگزاری کرده که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

3- ✔️ ثبت نام حضوری کارگزاری آگاه به چه صورت است ؟

✔️ برای این منظور باید به یکی از دفاتر خدمات پیشخوان و یا شعبات اصلی کارگزاری آگاه مراجعه شود که در متن مقاله به توضیح کامل این موضوع پرداخته شده است

منبع : ثبت نام در کارگزاری آگاه

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.