پیش بینی بورس فردا یکشنبه 22 اسفند

۹۰۲ بازديد

پیش بینی بازار بورس یکشنبه 22 اسفند 1400

 

آراد پورکار، کارشناس و فعال بازار سرمایه، روند شاخص کل را بررسی کرد و گفت : با توجه به اینکه کانال نزولی شاخص کل با شکست همراه شده و همچنین ابر کومو هم به سمت بالا حرکت کرده به نظر می‌ رسد در چنین شرایطی که شاخص کل از ابر کومو خارج شده، وضعیت خوبی در انتظار بازار است.

وی افزود : بنابراین کلیت بازار در وضعیت خوبی به سر می‌برد و منفی‌ های روز های اخیر بورس، می‌ تواند به عنوان پولبک به سقف محدوده یک میلیون و 300 هزار واحد تا محدوده یک میلیون و 320 هزار واحد در نظر گرفته شود.

این کارشناس بازار سرمایه ضمن بررسی شاخص کل، روند شاخص هم وزن را نیز تحلیل کرد و گفت : شاخص هم وزن وارد ابر کومو شده و روند نزولی آن شکسته شده است. به نظر می‌ رسد حمایت تنکنسن و مقاومت محدوده 364 هزار واحد تا محدوده 369 هزار واحد پیشروی شاخص هم وزن باشد.

وی ادامه داد : پیش‌ بینی می‌ شود جریانی نوسانی و رنج در بازار سرمایه شکل بگیرد. همچنین با در نظر گرفتن روند معاملات امروز به نظر می‌ رسد همزمان با به تعویق افتادن مذاکرات برجام و کاهش قیمت کامودیتی‌ ها از سقف قیمتی آن ها، تاثیراتی منفی در بازار ایجاد کرد. پورکار در پایان گفت : همچنان به نظر می‌ رسد روند شاخص کل صعودی است و مشکلی در روند معاملات بورس وجود ندارد.

 

منبع : اقتصاد آنلاین

 

در ادامه بخوانید: ثبت نام بورس سجام



سوالات متداول

 

1- ✔️بازار بورس در روز آینده به چه صورت خواهد بود؟

✔️روند آینده بازار بورس با توجه به عوامل تاثیر گذار بر آن در پایان هر روز کاری پیش بینی خواهد شد که در متن خبر به طور کامل توضیح داده شده است.

2-  ✔️چه عواملی بر شاخص کل و روند آن تاثیر گذار هستند؟

✔️عوامل سیاسی و اقتصادی متفاوتی بر این شاخص تاثیر گذار است که در متن خبر به آن ها اشاره شده است.

3- ✔️تاثیر گذار ترین سهام ها بر روند شاخص مربوط به چه بخش ها و شرکت هایی می باشد؟

✔️معمولا سهام شرکت های بزرگ تر تاثیر بیشتر و مشهود تری بر روند بازار دارند که در متن خبر به این سهام ها اشاره شده است.

منبع : پیش بینی بورس فردا یکشنبه 22 اسفند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.