پیام بلاک بایننس

۱,۰۳۲ بازديد

صرافی بایننس binance یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین صرافی های دنیا می باشد که کاربران ایرانی بسیاری در آن فعالیت می کنند. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران ایرانی فعال در این صرافی رخ دهد، احتمال دریافت پیام بلاک بایننس می باشد که در این مقاله قصد داریم دلایل و نحوه رفع مسدودی حساب کاربری بایننس را توضیح دهیم.

 

 

در طی سال های اخیر یکی از بازار های مالی بسیار جذاب برای سرمایه گذاری، بازار ارز های دیجیتال یا همان بازار کریپتوکارنسی می باشد. ارز های دیجیتال در سال های اخیر به سبب استقبال بسیار زیاد مردم دنیا توانسته اند رشد چشمگیر و بسیار خوبی را در مدت زمان کوتاهی در قیمت خود تجربه کنند. صرافی بایننس یکی از بزرگ ترین صرافی های دنیا در زمینه بازار کریپتوکارنسی می باشد که کار کردن با آن برای افراد ایرانی به دلیل قوانین آن کمی دشوار بوده و در بعضی مواقع کاربران ایرانی با دریافت پیام بلاک بایننس مواجه می شوند.

در واقع مسدود شدن حساب کاربری binance و دریافت پیام بلاک بایننس به این معنی است که حساب کاربری شخص به طور کامل غیر فعال شده و کاربر اجازه خرید و فروش هیچ چیزی را ندارد. البته لازم به ذکر است که در سال های گذشته پس از دریافت پیام مسدود شدن حساب کاربری binance، کاربر اجازه داشت تا 24 ساعت تمامی موجودی حساب را برداشت کند اما امروزه دیگر این قانون وجود ندارد و با بلاک شدن حساب بایننس، موجود شخص نیز مسدود و غیر قابل برداشت می شود. در ادامه مطلب نیز در رابطه با مسدود شدن حساب کاربری binance و دریافت پیام بلاک بایننس و نحوه رفع مسدود شدن حساب کاربری صرافی آنلاین بایننس آورده شده است.



مسدود شدن حساب کاربری binance و دریافت پیام بلاک بایننس

صرافی بایننس binance از بزرگ ترین صرافی های دنیا محسوب می شود که توانسته در طی سال های گذشته به سبب ارائه خدمات بسیار خوب به کاربران، افراد زیادی را به جهت ایجاد حساب کاربری برای خود جذب کند. در این صرافی روزانه مبالغ بسیار سنگین و بزرگی معامله می شود و حجم قابل توجهی از معاملات بازار ارز های دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

به سبب اعتبار بسیار بالا و خدمات خوب این صرافی، کاربران ایرانی نیز به جهت باز کردن حساب کاربری در صرافی بایننس اقدام می کنند تا از خدمات آن استفاده کنند. اما بزرگ ترین مشکلی که وجود دارد این است که این صرافی بر طبق قوانین بین المللی فعالیت می کند و به همین دلیل با کشور هایی که در لیست تحریم های بین المللی قرار دارند همکاری نمی کند. لذا به دلیل قرار داشتن نام ایران در این لیست، کاربران ایرانی اجازه فعالیت در این صرافی را ندارند و در صورت ثبت نام در این صرافی به سرعت بلاک می شوند.

در واقع مهم ترین دلیل این که کاربران ایرانی در صرافی بایننس به سرعت بلاک می شوند، هویت ایرانی آن ها می باشد و به همین خاطر اجازه فعالیت را ندارند. البته در این میان برخی صرافی های دیگر نیز در دنیا وجود دارند که با کاربران ایرانی نیز همکاری می کنند اما معمولا این صرافی ها قابل اعتماد نیستند و اعتبار چندانی در سطح دنیا ندارند.

در حالت کلی دلایل زیر عامل دریافت پیام بلاک بایننس برای کاربران ایرانی است و صرافی بایننس از طریق معیار های زیر متوجه ایرانی بودن کاربر می شوند.

 

۱اولین عاملی که می تواند موجب پی بردن بایننس به هویت ایرانی شما شود این است که از آی پی ایران برای ورود به حساب کاربری خود استفاده کنید. سایت بایننس تمامی آی پی هایی که به سایت وارد می شوند را بررسی می کند و در صورتی که کاربر جزو کشور های تحریم شده باشد به سرعت حساب را مسدود می کند. لذا به همین جهت همواره توصیه می شود قبل از باز کردن سایت صرافی بایننس حتما ******* خود را فعال کنید تا آی پی شما تغییر یابد.

۲پس از ثبت نام در صرافی بایننس، در صورت انجام مراحل احراز هویت، کاربر می تواند از خدمات این سایت استفاده کند. لذا در صورتی که در حین انجام مراحل احراز هویت شما تلفن ایرانی خود را وارد کنید، در مدت زمان کوتاهی با دریافت پیام بلاک بایننس مواجه خواهید شد.

۳علاوه بر مور فوق، دلیل دیگری که می تواند سبب دریافت پیام بلاک بایننس شود این است که در حین انجام مراحل احراز هویت خود، مدارک و مشخصات ایرانی خود را به سایت بایننس بدهید.

۴مورد آخری که سبب مشکوک شدن صرافی بایننس به کاربر می شود و ممکن است موجب بلاک شدن آن شود، استفاده از آی پی های مختلف می باشد. اغلب ******* های موجود در اینترنت به کاربران آی پی ثابت نمی دهند و در صورتی که کاربر هر بار با یک آی پی متفاوت وارد اکانت خود شود، بایننس مشکوک می شود و ممکن است اکانت را بلاک کند. برای جلوگیری از این اتفاق باید از ******* هایی استفاده کنید که آی پی ثابت به شما ارائه می دهند.

 

 

نحوه رفع مسدود شدن حساب کاربری binance و دریافت پیام بلاک بایننس

اگر جزو کاربرانی هستید که اکانت کاربری شما در سایت صرافی بایننس بلاک شده و با پیام بلاک آن مواجه شده اید باید بدانید که رفع بلاک بایننس کار راحتی نیست و ممکن در برخی مواقع انجام نشود و حساب شما برای همیشه در لیست سیاه باقی بماند.

 

برای رفع مسدود شدن حساب کاربری binance باید ابتدا وارد سایت یا نرم افزار بایننس شده و دوباره به حساب کاربری خود لاگین کنید. پس از وارد شدن به حساب کاربری خود در بایننس یک پیام برای شما باز خواهد شد که در آن گزینه NOW REACTIVE برای شما نمایش داده خواهد شد. برای شروع فرایند رفع بلاک بایننس باید این گزینه را انتخاب کنید.

 

نکته قابل توجه این است که باید حتما 2 ساعت از زمان دریافت پیام بلاک بایننس گذشته باشد. در غیر این صورت حساب شما بازگشایی نخواهد شد.

 

 

مسدود شدن حساب کاربری binance

 

در این مرحله کاربر باید یکی از روش های دریافت کد را انتخاب کند که برای کاربران ایرانی ایمیل بهترین گزینه می باشد. زیرا روش شماره تلفن به دلیل تحریم مناسب نیست. آدرس ایمیل خود را در کادر مربوطه وارد کنید و گزینه GET CODE را وارد کنید.

 

مسدود شدن حساب کاربری binance

 

مرحله بعدی مربوط به سوالات امنیتی و همچنین احراز مدارک هویتی می باشد. در این مرحله شما با انتخاب مدارک مورد نظر خود و ارسال آن به صرافی بایننس می توانید احراز هویت خود را انجام دهید.

 

مسدود شدن حساب کاربری binance

 

در سال های گذشته پس از اثبات هویت ایرانی شما برای صرافی، می توانستید در مدت 24 ساعت موجودی خود را برداشت کنید اما امروزه این رویه برای برخی کاربران امکان پذیر است و هیچ قطعیتی وجود ندارد.

 

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پیام بلاک بایننس در کانال تلگرام سرمایه گذاری عضو شوید، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره سرمایه گذاری دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون پیام بلاک بایننس پاسخ دهند.

 

سوالات متداول

 

1- ✔️دلایل دریافت پیام بلاک بایننس چه می باشد؟

✔️دلایل دریافت پیام بلاک بایننس می تواند بسیار متعدد باشد که در متن مقاله آورده شده است.

2- ✔️برای رفع مسدوی حساب کاربری که پیام بلاک بایننس دریافت نموده است می بایست چه اقدامی کرد؟

✔️برای رفع مسدوی حساب کاربری که پیام بلاک بایننس می بایست مراحلی را در حساب کاربری طی کنید که در متن مقاله آمده است.

3- ✔️امکان رفع مسدوی حساب کاربری که پیام بلاک بایننس دریافت نموده وجود دارد؟

✔️بله، امکان رفع مسدوی حساب کاربری که پیام بلاک بایننس دریافت نموده است با توجه به شرایط و انجام مراحل رفع مسدودی وجود دارد که در متن مقاله بیان شده است.

منبع : پیام بلاک بایننس

نشانه های بلاک شدن در واتساپ چیست؟

بلاک شدن در واتساپ یکی از ابزارهای کاربردی است که اگر مخاطبی قصد مزاحمت داشت، می توان تنها در چند ثانیه حساب آنرا در مقابل حساب خودمان مسدود کنیم و اجازه ندهیم تا مجددا پیغامی از طریق او به ما ارسال شود. از این رو این ابزار در تمام برنامه های شبکه مجازی وجود دارد تا کاربران قادر به مسدود کردن حساب های کاربری مزاحم باشند. اما زمانیکه در واتساپ کاربری را بلاک کنیم، چگونه کاربر می تواند متوجه این شود که ما آنرا بلاک کرده ایم؟ بدون شک نشانه هایی در این زمینه وجود دارند که در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی به بررسی نشانه های بلاک شدن در واتساپ که یکی ترفند واتساپی است، خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.