سایت اصلی اعلام نتایج لاتاری

۱,۰۹۶ بازديد

هر ساله به لطف قرعه کشی لاتاری ( Lottery ) افراد زیادی از سراسر دنیا موفق به دریافت مجوز اقامت آمریکا می شوند . در واقع لاتاری فرصتی است که توسط دولت آمریکا در اختیار افراد سراسر جهان قرار داده می شود تا با شرکت در آن شانس خود را در بدست آوردن گرین کارت آمریکا به صورت رایگان امتحان کنند .

تمامی افرادی که واجد شرایط شرکت در این قرعه کشی هستند و قصد شرکت در آن را دارند ملزم به انجام ثبت نام و ارسال اطلاعات و مدارک خواسته شده در مدت زمان اعلام شده توسط اداره مهاجرت آمریکا به عنوان مهلت ثبت نام لاتاری می باشند .

شرکت کنندگان برای ثبت نام در لاتاری 2022 باید با مراجعه به سایت اصلی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری با نشانی dvprogram.state.gov و ارائه مدارک و اطلاعات خواسته شده از طریق آن اقدام به شرکت در این قرعه کشی کنند ، همچنین با مراجعه به همین سایت می توانند از نتایج قرعه کشی با خبر شوند . در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با سایت ثبت نام لاتاری پرداخته شده است .



سایت اعلام نتایج لاتاری آمریکا ۲۰۲۲

پس از ثبت نام در قرعه کشی لاتاری ۲۰۲۲  در صورت انجام درست مراحل و موفقیت آمیز بودن ثبت نام یک پیامک با عنوان کد پیگیری برای شماره ثبت شده در سایت اصلی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری در هنگام ثبت نام شخص متقاضی ارسال می گردد . 

پس از اعلام نتایج قرعه کشی که شش ماه بعد از پایان مهلت ثبت نام لاتاری و در ماه مه ( اردیبهشت ماه ) می باشد شرکت کنندگان در این قرعه کشی می توانند با مراجعه به سایت اصلی اعلام نتایج لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov و وارد کردن نام و نام خانوادگی ، تاریخ تولد ( روز ، ماه و سال ) و کد پیگیری ذکر شده از نتایج این قرعه کشی با خبر شوند .

در صورت برنده شدن در قرعه کشی لاتاری 2022 آمریکا لازم است تا افراد با مراجعه به سفارت آمریکا به گذراندن مراحل بعدی جهت دریافت گرین کارت آمریکا بپر دازند . لازم به ذکر است که زمان مصاحبه لاتاری برای برندگان آن دو سال بعد از زمان اعلام نتایج یعنی در سال 2022 می باشد . 

 

 

سایت ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲

تمامی افرادی که واجد شرایط ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ هستند در صورت تمایل به شرکت در این قرعه کشی ملزم هستند تا در تاریخ اعلام شده توسط اداره مهاجرت آمریکا با عنوان مهلت ثبت نام لاتاری اقدام به ارائه مدارک و اطلاعات خواسته شده از طریق سایت رسمی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov کنند .

لازم به ذکر است که هزینه ثبت نام لاتاری از طریق سایت اصلی آن رایگان بوده و بابت آن هیچ مبلغی از ثبت نام کنندگان دریافت نمی گردد ، اما چنانچه از طریق سایت ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری اقدام نکرده و به شرکت های واسطه ای موجود برای انجام این کار مراجعه کرده این شرکت ها مبلغی را بابت ارائه خدمات خود دریافت می کنند .

ذکر این نکته لازم است که در هنگام ثبت اطلاعات خود در سایت ثبت نام لاتاری 2022 باید دقت کافی را به عمل آورده و اطلاعات خود را دقیق و به صورت صحیح وارد کرد چرا که در غیر این صورت حتی در صورت برنده شدن در قرعه کشی نتیجه آن باطل و حق دریافت گرین کارت از شخص صلب می شود .

در ادامه لینک ورود به سایت ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری قرارا داده شده است ، اما دقت شود که قسمت ثبت نام این سایت تا روز شروع زمان ثبت نام لاتاری غیر فعال بوده و در تاریخ شروع که 7 اکتبر 2020 ( 17 مهر ماه ) می باشد این لینک فعال می گردد .

 

لینک ورود به سایت رسمی ثبت نام و اعلام نتایج لاتاری dvprogram.state.gov

 

 

چنانچه جزو افرادی هستید که به هر دلیلی موفق به ثبت نام در لاتاری 2022 نشده اید جای نگرانی نیست و می توانید شانس خود را برای شرکت در لاتاری 2023 امتحان کنید ، به همین دلیل در ادامه مطالعه راهنمای ثبت نام لاتاری 2023 به شما توصیه می شود .

در ادامه بخوانید: راهنمای ثبت نام لاتاری

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت رسمی ثبت نام لاتاری در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سایت رسمی ثبت نام لاتاری پاسخ دهند .

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ برای ثبت نام در لاتاری به چه سایتی باید مراجعه کرد ؟

✔️ باید به سایت اصلی لاتاری مراجعه کرد که در متن مقاله به آن اشاره شده است

2- ✔️ ​ برای دریافت نتایج لاتاری باید به چه سایتی مراجعه کرد ؟

✔️  برای دریافت نتایج لاتاری باید به سایت اصلی آن مراجعه کرد که در متن مقاله به آن اشاره شده است

3- ✔️ هزینه ثبت نام لاتاری از طریق سایت ثبت نام لاتاری چه مقدار می باشد ؟ 

✔️  جزئیات مربوط به هزینه ثبت نام لاتاری از روش های مختلف در متن مقاله آورده شده است

منبع : سایت اصلی اعلام نتایج لاتاری

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.