کیف پول تراست والت Trust Wallet

۸۹۲ بازديد

کیف پول تراست والت Trust Wallet، یک کیف پول نرم افزاری است که متعلق به صرافی بزرگ و معتبر بایننس است. نحوه ورود به برنامه کیف پول تراست والت نیز از طریق دانلود برنامه آن برای اندروید و ios می باشد. عملکرد این کیف پول از طریق گره ها به بلاک چین ها صورت می گیرد و کاربرد تراست والت، ذخیره و نگهداری ارز های دیجیتال، خرید رمز ارز ها و امکان رصد آن ها، امکان مبادله و کسب سود، دسترسی به برنامه های غیر متمرکز و پرداخت های رمز ارزی است.

 

 

یکی از گام های اساسی و اولیه برای فعالیت در بازار ارز های دیجیتال، داشتن یک کریپتو والت یا همان کیف پول دیجیتال مناسب است. کیف پول دیجیتال، این امکان را به شما می دهد، تا دارایی های دیجیتالی خود را تحت کنترل خود داشته و در امنیت کامل، از آن ها نگهداری کنید و به نوعی حکم یک کیف پول واقعی را برای شما بازی می کند، اما نه در دنیای واقعی، بلکه در دنیای رمز ارز ها.

کیف پول تراست والت Trust Wallet، که معروف ترین و امن ترین والت نرم افزاری است، نحوه ورود، عملکرد و کاربرد این کیف پول دیجیتالی، به صورت کاملا غیر متمرکز می باشد و به شما امکان کنترل کامل، بر روی کلید های خصوصی و مدیریت کردن توکن ها و کوین هایتان را می دهد.

با توضیحات فوق، در ادامه، جهت راهنمایی برای افرادی که قصد فعالیت در بازار ارز های دیجیتالی را دارند، در رابطه با معرفی کیف پول تراست والت Trust Wallet، دانلود برنامه این کیف پول، نحوه عملکرد کیف پول نرم افزاری تراست و همچنین، کاربرد آن، مطالبی آورده شده است.



معرفی کیف پول تراست والت Trust Wallet

تراست والت Trust Wallet، کیف پول دیجیتالی رسمی صرافی آنلاین ارز دیجیتال بایننس، است. برنامه این کیف پول نرم افزاری، از اپل استور و یا گوگل پلی استور نیز به طور رایگان، قابل دانلود و نصب می باشد و از طیف گسترده ای از ارز های دیجیتال، از بیت کوین و اتریوم، گرفته تا سایر رمز ارز های مطرح بازار، پشتیبانی می کند.

کاربران، با اطمینان خاطر، می توانند دارایی های دیجیتالی خود را در این کیف پول نرم افزاری که به اصطلاح به آن هات والتHot Wallet ) نیز گفته می شود، ذخیره کنند و یا آن ها را دریافت یا ارسال نمایند. همچنین، امکان کسب سود از ارز دیجیتال، بازی های بلاک چین و دسترسی به برنامه های غیر متمرکز و یا دیفای نیز، از طریق این کیف پول، برای کاربران امکان پذیر می باشد.

 

هات والت ( Hot Wallet ) یا والت نرم افزاری، به کیف پول دیجیتالی گفته می شود که به صورت نرم افزار های اینترنتی، در اختیار کاربران، قرار دارد و برای استفاده از آن، وجود اینترنت، الزامی است و باید، به شکل آنلاین از آن، استفاده کرد.

این نوع کیف پول ها، اغلب رایگان و قابل دانلود می باشند و یکی از مرسوم ترین نوع کیف پول، در بازار ارز های دیجیتال، هستند. به علت ارتباط آن ها با اینترنت، همیشه باید اقدامات امنیتی لازم را در استفاده از این کیف پول ها، رعایت کرد تا خطرات بالقوه هک شدن، کمتر، آن ها را تهدید کند.

کیف پول تراست والت Trust Wallet، یک مرورگر قوی Web3 داخلی دارد که امکان کاوش یکپارچه و ایمن برنامه های غیر متمرکز ( DApps ) را برای شما فراهم می کند و از آنجایی که کیف پول رسمی و بومی صرافی بایننس محسوب می شود، با زیر ساخت های این صرافی، یکپارچگی عمیقی دارد و سادگی و کیفیت آن نیز به چشم می آید.

پس، به طور خلاصه می توان گفت، کیف Trust Wallet، کیف پولی غیر متمرکز می باشد که از همه لحاظ، تحت کنترل کامل کاربر است؛ بر خلاف کیف پول های متمرکز، به برنامه های DApps نیز دسترسی دارد و هدف اصلی آن، برای نحوه ورود آسان کاربران و دسترسی سریع، به دارایی های دیجیتالی خود است.

 

 

دانلود برنامه کیف پول تراست والت Trust Wallet

دانلود برنامه کیف پول تراست والت برای اندروید

 

افراد به منظور دانلود مستقیم برنامه کیف پول تراست والت برای اندروید و ورود با تلفن همراه به این برنامه، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود برنامه کیف پول نرم افزاری Trust Wallet برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه تراست والت برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی تلفن همراه اندروید خود، نصب نمایند.

 

دانلود برنامه کیف پول تراست والت Trust Wallet برای اندروید
  • نویسنده : سایت دینا
  • حجم : 29.8 مگابایت
  • منبع : play.google.com

 

دانلود برنامه کیف پول تراست والت برای آیفون ios

 

اشخاص به منظور دانلود مستقیم برنامه تراست والت برای IOS و ورود با تلفن همراه به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک ( دانلود کیف پول نرم افزاری Trust Wallet برای IOS ) در زیر کادر کلیک کرده و برنامه تراست والت برای IOS را مستقیما دانلود و بر روی تلفن همراه آیفون خود نصب نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

نحوه عملکرد کیف پول تراست والت Trust Wallet

کیف پول تراست والت، همچون پلی عمل می کند که از طریق گره ها به بلاک چین ها، مرتبط می شود. بلاک چین ها، شامل یک سری آدرس های عمومی هستند که کلید عمومی نامیده شده و به نوعی، حکم شماره حساب هر کیف پول را دارند. دارایی های رمز ارزی، درون این کلید های عمومی قرار داشته یا به آن ها، منتقل می شود. کیف پول تراست والت، به کاربران، امکان دسترسی به رمز ارز ها را روی بلاک چین می دهد، اما، درون سرور خود، هیچ دارایی رمز ارزی را ذخیره نمی کند.

 

کیف پول تراست والت Trust Wallet

 

کیف پول تراست والت Trust Wallet را به سادگی و به صورت رایگان، می توان از سایت تراست والت یا سایر مراجع معتبر، در عرض چند ثانیه دانلود کرد. پس از دانلود، کافی است با کلیک بر روی گزینه Create a new wallet، یک کیف پول دیجیتالی جدید، برای خود ایجاد کنید.

حفظ کلید های خصوصی کیف پول های دیجیتالی، بسیار ضروری است و باید حتما از آن ها، بک آپ بگیرید، در غیر این صورت، برای همیشه دسترسی به دارایی های دیجیتالی خود را از دست خواهید داد. در مرحله بعد نیز کافی است، کلمه های کلید خصوصی خود را به همان ترتیب داده شده، وارد نمایید. پس از ایجاد کیف پول جدید، می توانید رمز ارز های مطلوب خود را دریافت کنید.

 

جالب است بدانید که اپلیکیشن کیف پول تراست والت Trust Wallet، هزینه ای را برای خود برنمی دارد و اگر کارمزدی هم در حین send و یا receive، از کاربر کسر می شود، تماما به ماینر ها تعلق می گیرد.

 

پس از باز کردن حساب در تراست والت، یک کیف پول دیجیتالی بیت کوین، اتریوم و بایننس، به طور پیش فرض، برای شما تعریف می شود. اگر قصد افزودن رمز ارز های دیگری را به کیف پول خود دارید، می توانید از علامتی که در بالا، گوشه سمت راست صفحه، قرار دارد، استفاده کنید و لیستی بلند بالا، از رمز ارز های موجود را مشاهده نمایید. هر سکه ای را که خواستید، علامت بزنید تا در صفحه اصلی، اضافه شود.

 

کیف پول تراست والت

 

برای ارسال یا دریافت هر رمز ارزی، کافی است ابتدا، از روی لیست رمز ارز های خود، آن سکه را پیدا کنید و روی آن، کلیک نمایید. سپس، اگر قصد ارسال آن را دارید، گزینه send را زده و آدرس کیف پول مقصد و مبلغ ارسالی را وارد نمایید تا فرآیند ارسال، برای شما انجام شود.

 

کاربرد تراست والت

 

اگر قصد دریافت رمز ارزی را دارید هم، فقط کافی است دکمه Receive را زده و آدرس کیف پول خود را برای فردی که می خواهد به شما رمز ارز انتقال دهد، بفرستید.

 

 

کاربرد کیف پول تراست والت Trust Wallet

کیف پول تراست والت Trust Wallet، تنها یک کیف پول آنلاین ساده نیست، بلکه، کاربرد های متنوع و امکانات گسترده ای دارد و یک کیف پول همه جانبه و کامل محسوب می شود که از تعداد بسیار بالایی دارایی دیجیتالی، پشتیبانی می کند. از جمله امکانات اصلی و کاربردی آن، می توان موارد زیر را نام برد :

 

ذخیره، ارسال و دریافت دارایی های دیجیتالی

اولین، مهم ترین و ساده ترین کاربرد تراست والت که همه افراد، در ابتدا، آن را با این قابلیت می شناسند، قابلیت نگهداری از توکن ها و کوین های کاربران است. کاربران، می توانند با وارد کردن کلید عمومی، کیف پول های مقصد خود، بخشی از دارایی های خود را ارسال کرده و یا با دادن کلید عمومی کیف پول تراست والت خود به دیگران، رمز ارز دریافت کنند.

خرید رمز ارز های متنوع

یکی دیگر از کاربرد های کیف پول تراست والت Trust Wallet، بر خلاف بسیاری از کیف پول های دیجیتالی، کارت های اعتباری را با سیستم های پرداختی رمز ارزی ( همچون Simplex )، ادغام نموده تا شرایطی مطلوب و راحت برای کاربران فراهم کند که بتوانند رمز ارز های مطرحی چون بیت کوین، اتریوم و غیره را به سادگی و به طور مستقیم تهیه کنند.

امکان رصد بازار و قیمت ها

از آنجایی که کیف پول تراست والت Trust Wallet، از زیر ساخت های صرافی بایننس، بهره می گیرد، به کاربران خود، امکان رصد لحظه ای قیمت ارز دیجیتال، داده ها و تغییرات بازار ارز های دیجیتال را می دهد.

کسب سود از سپرده

کیف پول تراست والت Trust Wallet، بابت سپرده گذاری و هولد کردن برخی از رمز ارز ها، از جمله ترون و غیره در این کیف پول، به کاربران خود، سود می دهد.

امکان مبادله رمز ارز ها

از دیگر کاربردی ترین خدمات این کیف پول این است که کاربران در کیف پول تراست والت Trust Wallet، می توانند با استفاده از دو قابلیت مهم Swap ( سوآپ ) و Exchange، حتی بدون نیاز به احراز هویت، رمز ارز های خود را با سایر رمز ارز ها مبادله کنند.

دسترسی به برنامه های غیر متمرکز

کیف پول تراست والت، به کاربران اجازه می دهد به سادگی، به برنامه های غیرمتمرکز ( DApps )، دسترسی داشته باشند و برای این منظور، آن ها را به بازار برنامه های غیر متمرکز نیز مرتبط می کند.

پرداخت های رمز ارزی

قابلیت مهم و کاربردی دیگر این کیف پول دیجیتال، این است که از طریق برنامه غیر متمرکز، بتوانند به کسب و کار هایی متصل شوند که پرداخت با ارز های دیجیتال را قبول دارند و کاربران، در ازای دریافت محصولات دلخواه خود، می توانند هزینه های مربوطه را از طریق کیف پول تراست والت Trust Wallet و به صورت رمز ارزی پرداخت نمایند.

 

در بین کیف پول های دیجیتالی نرم افزاری، کیف پول تراست والت Trust Wallet، یکی از ایمن ترین و کاربردی ترین کیف پول های موجود است که از رمز ارز های بسیار زیادی، پشتیبانی می کند و کار با آن، بسیار ساده و کاربر پسند است.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد کیف پول تراست والت Trust Wallet در کانال تلگرام سرمایه گذاری و صفحه اینستاگرام سرمایه گذاری دینا عضو شوید.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️کیف پول تراست والت Trust Wallet چیست؟

✔️کیف پول تراست والت Trust Wallet یک کیف پول نرم افزاری است که متعلق به صرافی ارز دیجیتال بایننس می باشد و در متن مقاله در رابطه با این کیف پول توضیحات بیشتری آورده شده است.

2- ✔️عملکرد کیف پول تراست والت Trust Wallet به چه صورت است؟

✔️عملکرد کیف پول تراست والت Trust Wallet از طریق گره ها به بلاک چین ها می باشد و در رابطه با عملکرد این کیف پول در متن مقاله توضیحات بیشتری آورده شده است.

3- ✔️کاربرد تراست والت Trust Wallet به چه صورت می باشد؟

✔️یکی از کاربرد های تراست والت Trust Wallet ذخیره و نگهداری ارز های دیجیتال می باشد که در متن مقاله نیز دیگر کاربردهای این کیف پول نرم افزاری بیان شده است.

منبع : کیف پول تراست والت Trust Wallet

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.